Search results

  1. smooreace

    Atlas Extended RCON

    SetDinoPos doesnt seem to be working any more. No matter what its used on it comes back saying it couldnt find the dino
  2. smooreace

    Shop, Currency & Kits

    There is an error in your config
  3. smooreace

    Shop, Currency & Kits

    Talk to Tabex
  4. smooreace

    Shop, Currency & Kits

    That has absolutely nothing to do with this plugin.
  5. smooreace

    Shop, Currency & Kits

    Its a message to the player. No one else can see it
  6. smooreace

    Shop, Currency & Kits

    The first question... no Second question about order... everything is listed in alpha/numeric order. So its very easy to control whats listed when
  7. smooreace

    Shop Rewards & Stats

    Nope... runs fine on my 4 clusters on Val, as well as the other 6 maps
  8. smooreace

    Shop, Currency & Kits

    Or make dinos not such a level that they are useful there
  9. smooreace

    Shop, Currency & Kits

    Remove the dinos from the shop
  10. smooreace

    Shop, Currency & Kits

    You have a mistake in your config somewhere. And with that much crap in it... good luck finding it!!
  11. smooreace

    Shop, Currency & Kits

    VoteRewards is the only one I know of that allows for that kind of "randomness, But even it isnt very random.
  12. smooreace

    Shop Rewards & Stats

    What?
  13. smooreace

    Atlas Help Menu

    Great addition!!
  14. smooreace

    Advanced Chat [Paid]

    Poor baby gonna throw a tantrum now?
  15. smooreace

    Advanced Chat [Paid]

    This entire site is full of people complaining of your half-ass projects that either don't work for shit or are never finish. The proof is the pages of complaints. Next? BTW... you're still hovering!
  16. smooreace

    Advanced Chat [Paid]

    Someone need a midol!
  17. smooreace

    Advanced Chat [Paid]

    In fact, that's EXACTLY what you're doing! A person asked a quest... I gave a factual answer. You haven't left your KB since! And in that time you've further proven my point. Now, to help you out because you're obviously lost... Grammarly Because the education system is failing!
  18. smooreace

    Advanced Chat [Paid]

    Stop your crying. It's pathetic! Of all the resources here that you have put out, the vast majority are unfinished or abandoned. And it doesn't take but a few clicks to see troves of people complaining of that. It's obvious that you don't care! I'm just making that known! BTW.. Grammarly...
  19. smooreace

    Advanced Chat [Paid]

    There is no RCON based cross-chat that works well. They are all buggy as hell.
Top